Μπορείτε να στείλετε τα αρχεία με το filemail.com ώστε να μην περιμένετε για την λήψη τους.

Η προ-αποστολή αρχείων μέσω filemail.com στις περισσότερες περιπτώσεις δε χρειάζεται, αλλά διευκολύνει τη διαδικασία σε κάποιες περιπτώσεις που εξηγούμε παρακάτω.

Μπορείτε λοιπόν να στείλετε όλα τα σαλόνια και το εξώφυλλο με filemail.com στο e-mail: files@iconnet.gr

Η χρησιμοποιείστε το web interface: https://iconnet.filemail.com

Προσοχή: Δε χρειάζεται να γράψετε κάποιο μήνυμα. Ακόμα, μην χρησιμοποιείτε το files@iconnet.gr για οτιδήποτε άλλο – η γραμματεία μας απαντάει στο desk@iconnet.gr.

Από τη στιγμή που θα τελειώσει η αποστολή, υπολογίστε περίπου άλλα 15 λεπτά. Θα λάβετε τότε το τυπικό e-mail με τίτλο Download Confirmation¨ (όλο το 24ώρο).

Προχωρήστε λοιπόν μετά στην παραγγελία σας κανονικά (άμεσα ή μέσα σε 2 εβδομάδες). Όταν φτάσετε στο σημείο να ανεβάσετε τα σαλόνια, συνεχίστε με drag-drop από το Finder ή το Explorer ή πατώντας το κουμπί επιλογής αρχείων και επιλέξτε τα ίδια αρχεία που είχατε στείλει στο files@iconnet.gr.

Θα παρατηρήσετε τώρα, ότι δεν θα εμφανιστεί η μπάρα αποστολής αρχείων! Τα αρχεία θα εμφανιστούν κανονικά χωρίς να περιμένετε! Ο λόγος είναι ότι το σύστημά μας τα είχε ήδη κατεβάσει από το filemail.com.

Παρατηρήσεις: Είναι πολύ πιθανό στο διάστημα που μεσολάβησε από την αποστολή με filemail.com έως την στιγμή υποβολής της παραγγελίας , κάτι να έχει αλλάξει. Π.χ. κάποιο σαλόνι από τα 30 (π.χ. το 06.jpg) να το αλλάξατε λίγο ή να θέλετε να προσθέσετε και άλλα σαλόνια. Αν εισάγετε αρχεία που είναι αλλαγμένα, ακόμα και αν έχουν το ίδιο όνομα, τότε θα ανακαλύψετε ότι αυτά και μόνο αυτά θα ανέβουν αυτόματα! Είναι αδύνατον να μπερδευτούν για λόγους που εξηγούμε στο τέλος ακόμα και η ονομασία του αρχείου έχει παραμείνει ίδια.

Ο τρόπος παραμετροποίησης της παραγγελίας δεν αλλάζει, π.χ. στα εξώφυλλα μπορείτε να αλλάξετε τα αρχεία ασχέτως αν υπήρχαν στα αρχικά αρχεία, ή να βάλετε νέα προϊόντα με άλλα αρχεία κ.τλ.

Η προ-αποστολή αρχείων μέσω filemail.com στις περισσότερες περιπτώσεις δε χρειάζεται, αλλά διευκολύνει τη διαδικασία στις εξής περιπτώσεις:

  • Αν έχετε συνεργάτη για το δημιουργικό των σαλονιών. Τα αρχεία μπορούν να αποσταλούν απευθείας σε εμάς στο files@iconnet.gr και παράλληλα σε εσάς (στο filemail.com μπορούμε να βάλουμε πολλούς αποδέκτες). Έτσι όταν ετοιμάσετε την παραγγελία, επειδή θα έχουμε ήδη τα σαλόνια, θα μπορείτε πάρα πολύ γρήγορα να ολοκληρώσετε την παραγγελία. Όπως είπαμε και παραπάνω, αν τύχει και αλλάξετε κάποια, αυτό δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα αφού θα ανέβουν μόνο αυτά που αλλάχτηκαν και τα παλιά θα αγνοηθούν.
  • Αν ξέρετε ότι θα κάνετε την παραγγελία αργότερα, αλλά έχετε τα σαλόνια έτοιμα. Τα αρχεία θα αποθηκευτούν για 2 εβδομάδες οπότε θα είναι προ-απεσταλμένα, όταν κάνετε την παραγγελία.
  • Αν δεν θέλετε να δεσμεύσετε το ίντερνετ του καταστήματός σας σε ώρες αιχμής. Ξεκινήστε την αποστολή με το filemail.com πριν κλείσετε ώστε να είναι ανεβασμένα το επόμενο πρωί.
  • Αν έχετε πάρα πολύ αργή σύνδεση στο ίντερνετ, τότε το προτείνουμε για τον εξής λόγο: Αν ξεκινήσετε την αποστολή αρχείων και παράλληλα παραμετροποιείτε την παραγγελία, τότε η σύνδεσή σας ουσιαστικά χωρίζεται σε δύο κανάλια, ένα που ανεβάζει τα αρχεία και ένα για την ίδια την εφαρμογή. Αν η σύνδεση είναι πολύ αργή, τότε αυτό μπορεί να γίνει κουραστικό γιατί η εφαρμογή θα “τρέχει” αργά.

Πώς γίνονται τεχνικά τα παραπάνω;

Είναι προφανές ότι μπορεί να τύχει να ανεβαίνουν πολλά αρχεία από πολλές παραγγελίες παράλληλα, αλλά να εισαχθούν και από το filemail.com και πολλά αρχεία να έχουν το ίδιο όνομα ασχέτως περιεχομένου (π.χ. 05.jpg, cover.jpg) κ.τλ.

Στη πράξη συμβαίνει το εξής: Μόλις κάνετε drag & drop κάποια αρχεία σε κάποιο editor, π.χ. στα σαλόνια ή στο εξώφυλλο, η αποστολή δεν ξεκινά αμέσως. Πρώτα παράγεται  ένα hash (SHA256) των αρχείων και συγκρίνονται με αυτά που έχουμε αποθηκευμένα ήδη, είτε είναι από αυτά που ήρθαν με WeTransfer, είτε από προηγούμενες παραγγελίες. Αν βρεθεί ότι έχουμε κάποια, τότε αγνοούνται και ανεβαίνουν μόνο αυτά που χρειάζονται.

Με αυτόν τον τρόπο είναι αδύνατον σε μία παραγγελία να λάβουμε κάποιο λάθος αρχείο, αφού κάθε εικόνα που εισάγετε στην web εφαρμογή συγκρίνεται βάση του hash του. Αλλά και πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κάθε αρχείο ελέγχεται και πάλι.

Δείτε και τα υπόλοιπα στην κατηγορία Help